søndag, mars 05, 2006

Litt småpatetisk!


Følt at dein Nemistripa hær passa fint akkurat no. Ikje messuinneli på nån eiller nåkka e...Neeeeeeeei da!!Dæ e bre d at så masse folk ruinnt me e så jævla værpsjuk å gira! Akkurat dæ som e på stripa skjedd faktisk på forelæsning ein dag. Kor patetisk e egentli d lille live mett tænk e da...KJÆMPEPATETISK!Rætt!

Ha førræstn foinni ut at e e nødt tell å ha over 2 besøkende på bloggen min allerede...ikje værst bære dæ?Hain eine prestert kun å klag på dialækte mi...Så nå har jeg valgt å fylle resten av bloggsiden her med bokmål-skvip.
Ligger i sengen min og velter. Livet er kjipt just nå! Kanskje mest fordi jeg er syk og fyllesyk på samme tid. Eneste glad-tingen, er at jeg nettopp fikk vite at Minor Majority spiller i Bergen under Uken:) Den må jeg på om jeg så skal dra alene!!Vil du være med??

Nei, stå opp og gjøre noe fornuftig:)

Tata!

Ingen kommentarer: