fredag, juni 30, 2006

E har ingenteng å skriv om, har ingenteng å snakk om. Vell du vetta koffør? D skjer INGENTENG i live mett akkurat no...KATASTROFE...e kjeda vette av me..koffør?E E I TEITE BRØNNØYSUND! Dagen byinn me at e står opp, sykla eller kjøyr på jobb, jobba (dvs trøkk på datan i 7 tima), sykla eller kjøyr heim ijæn, et middag å søv på sofan i to tima tell at e går i fjøsn. Ætter fjøsn e d eintn å gå tur eller å sjå tv. Så går e å lægg me.. Ætter som dagan går så repeter dæ hær c.. om å om ijæn...OM Å OM IJÆN!!!Tænk når e bi gammal å grå, e kjæm tell å råttn av pur kjedsomhet. Hælvete heller!! Gla e ska drekk i mårra..E lura på om e ska bi så fuill at e bi følsom å sett å plaga ainner me kjedsomhete mi eller om e ska bi så fuill at e rætt å slætt gir faan...
Kjedsomhete gir me ett ainna problem. E har ingenteng å prat om længer. Å i å me at sokkeemne allerede e oppbrukt som samtaleemne (faan heller) så slit e litt. E e faktisk nødt tell å uinngå vænna å ailt av bekjente. E e nøtt t å træff nye folk sånn at e kain ta i bruk allerede oppbrukte samtaleemna hos gamle vænna...thats a plan. Da va d ut i Brønnøysund å fijnn aill dæm nye folkan. Problem!!dæ e kun pille råtne persona ijæn hær i byn. Utnom me da å ett spesielt utvalgte..Mæn om ikje læng råtne e som sagt bort e åg. E ska bi så fuill i mårra..Trur e ska kjøp me ei flaska sprit, type PU. Dein funka som bre dæ!!
Tata:)

6 kommentarer:

Anonym sa...

Heei! Sorry..E e full og surrete..Dermed surrer jeg inn på alle internetttingtang jeg kommer på før jeg legger meg..Klokka e ikkje tre en gang og jeg sitter faktisk hjemme, arendal var tydeligvis ikkje heilt stedet idag..jaja..Jeg ville bare si hei =D Gry..

Anonym sa...

Jaaa, PU-sprit er bra. Kanskje ikke så bra dagen-derpå, men ellers BRA. PU-fylla! :) Tafsefylla? Jaaa, det må du! Sånn at når du blir gammel og grå og sitter der og innser at du ikke har et liv, så vet du med deg selv at du i alle fall har fått tafsa nok i di tt liv! :)

Caroline sa...

Gry...d e kos me besøk:)TAKK:D

Maria:HAHAHA!!!bi nok ik nå tafsefyill..planlagt tafs e litt kjedeli!!

Anonym sa...

=)

Skjer ikke så voldsomt mye spennende her heller om det er en trøst. Har liksom fått med meg all sladderen nå og hatt mange obligatoriske "Neimen, hva driver du med nå da?"-samtaler. Jupp.

Og jeg var på fest med ei du spiller fotball med igår. Marie =p

Caroline sa...

Så ARTI!!!Marie e ei kjæmpejeinta=)
btw: ja e vart fuill...mn ei nåkka tafsefyilla!

Anonym sa...

Hehe =)

Jeg hoppa litt på kjæresten som var dørvakt på fredag..Tror ikke han var så voldsomt glad i meg akkurat da.

Hm. Jeg må huske passordet til bloggen min. Så jeg faktisk kan bruke den igjen.