onsdag, juli 19, 2006

Meme på overtid:P

Sia e sett på jobb og har 50% i tillægg på lønna suns e d va på sin plass å kom me fleira mema:) Muhahaha...!

_
Fire jobber jeg har hatt:
*Freelanse/kontordama på BA
*Silomedarbeider
*Butikkmedarbeider på Sanna Brønmo
* Frivillig kafédama på Det akademiske kvarter i Bergen:)
(nækta å ta me jobben på brrg!!!)
_
Fire filmer jeg kan se om og om igjen:
* Dirty Dancing (*sjokk*)
* Pretty woman (*sjokk*)
* Crash
* Dum dummere HERREGUD!!!
_
Fire steder jeg har bodd:
* Mo
* Alrek
* Skabbhuset, sverresgate 12, Bergen
* snart Prinsens gate 8
_
Fire tv-serier jeg liker:
* Sex og singelliv
* One Three Hill
* LOST
* That 70s show
_
Fire matretter jeg liker:
* Mammas potetstappa
* Heimlaga pizza evt Fratipizza
* Painnkaka
* Biff å fløtegratinerte poteta
_
Fire nettsteder jeg besøker daglig:
*VG
*Marias blogg
*Karins blogg
*Isabells blogg
_
Fire ting jeg har lyst til å gjøre før jeg dør:
*Reis t Brasil, sjå regnskog og sjå fotballkamp
* Reis t Afrika
*Bad i varme kilda på Island
* Sykkel fra Brønnøysund t Trondheim
_
Fire mennesker jeg «tægger» (dvs sender dette meme videre til eiller som tar dein fra me??):
* Maria?
* Karin?
* JØRGEN MARDAL?
* Isabell?!

Ingen kommentarer: