torsdag, juli 06, 2006

Positivitet!!!

Tante sport me i går ka e suns om sommerjobben min på registran, e sa som saint e at; e suns d e driiiiitkjedeli!!! Ho klikka å sa at e va utakknemli åg at e sku tænk på aill som hadd løst på sommerjobb å kuinn ha hatt dein utnom me...ho har rætt dessverre, så fra no av ska e var POSITIV...E ska fijnn ein positiv teng me min tilverelse hær kvar dag.

I går: e gjænnoppdaga at e hadd radio på mp3spællern, åg at Mina går på P3...d betyr to tima me SHOW på radion...DIGG!!! I tillægg byint dæ å bi snart skikkeli sommervarme sånn at e får sol på me når e sett ute i pausan..(to teng faktisk!!)

I dag: ijæn Mina(!!!)Dama ha fått me c IdolMalin på radion...Ho e ikje masse digg..mn latterli, e flira høylytt ut i romme hær e sett!!å ja...d e fint vær i dag åg sånn at når e kjæm heim i dag ska e kanskje BAD!!!ja BAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAD!!!!

1 kommentar:

iiisabell sa...

Eg har begynt å trena! Sykt.. har tenkt å bli meir fast i fisken. ette kvart trengs da. fyy så masse mat eg får av pappan og mamman min her heima. Og då blir Spar-jobben meir gøy.. Isa aktiv = Isa meir energi.. hii..

Og då te da stora spørsmålet!! (Eg visste ikkje heilt kor eg sku plassera denne skjønna du..) Kor hen va da du bestilte pilates video?? Huska du snakka om da.. Sånn har eg og lyst på. E da lika suksessfullt som du hadde håpa? Håpa på ein oppdatering. Alle snakka so varmt om pilates.. thihi..