onsdag, november 22, 2006

Ikke lætt å var Caroline av å tell!

I går va dagen førr å betal rægninge...husleie, strøm, julebord samt mobilrægning..da e aillti klar å gløm å betal mobilrægninga mi ha e sia i høst fått efaktura på mobilrægninga mi..GENIALT!! Så når e åpna nættbanken min så står d kor my e ska betal, e betalinga e bre eitt tastetrøkk uinna..

Da e sjækka nettbanken min i går så va regninga på 0,-...FAAN! tænkt e...no ha dm seinna feil, åg e bi å betal rægninga mi førr seint...førnufti som e e kontakta e combitel på mail å førklara at uansett kor hærli e suns d va me ei mobilrægning på 0 krona så ha dæm jort ein feil åg e ønska e ny faktura dær rætt sum sto, sånn at e hadd ailt på dæ reine å ik var skyilli pæng..

Følgende svar fikk e i dag...:


Hei Caroline Moe.

Du trenger ikke frykte noe fra oss. Her er alt betalt på din kundekonto. Grunnentil dette er at fakturaen vi sendte deg i september ble betalt, ikke bare EN,men TO ganger, i oktober måned. Fakturaen i sept var noe høyere enn den i nov,slik at du har 70 kroner til gode på din konto hos oss. Disse vil bli trukketfra på den neste fakturaen vi sender deg (i begynnelsen av desember).

Ha en fin dag!

Med vennlig hilsen
COMBITEL AS



Va d nån som sa surrehau?

3 kommentarer:

Mariaster sa...

Ah, Carolajn, jeg misunner deg! Nå har ikke jeg abonnement på mobilen min, men dog. Jeg skulle gjerne hatt et slikt tilfelle på polet.

Anonym sa...

jeg skal faen meg bytte til combitel etter helvetes netcom abo. går ut! ntcom er bare teite! kom hjem snart!

Natalia Zimniewicz sa...

Super wpis. Pozdrawiam i czekam na więcej.