søndag, desember 03, 2006

FY FAEN, jeg hater mainnfolk!!!


Ikke nok med at de fleste av dem enten er TAFATT, FALSK, DRITTSEKKER, UTRO, EGOISTISK eller SLeM! De er faen meg voldelig også! Åkei greit..bank hverandre helseløse..jeg bryr meg ikke. Synes det er flaut at dere ikke har mer å ta dere til enn akkurat det. Men jeg velger som sagt å ikke bry meg mye om det. Men ett sted går faen meg grensen: når du (les: menn) overgriper seg på barn, eldre og/eller handikappede. Ikke at jeg synes det er rett at mannfolk overgriper seg på friske unge jenter, men de har iallefall en sjanse til å sparke ballene av fyren/ rope etter hjelp/ bite/ slå /sparke/spytte.
Jeg kjenner jeg blir irritert bare jeg sitter her...alene på rommet..stakkars neste mann jeg møter på!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Carolinster, da! De fleste av oss? Hva med sånne som meg og Håkon og André og Eirik og etc etc. Vi er jo snille som lam. ;)

-bjartster

Caroline sa...

heh.. d fijnns unntak..dåkker;)