fredag, desember 08, 2006

Sjekketriks..

Jeg var på quiz i kveld, på Dickens. Vi var der forrige torsdag og hadde det kjempefint, så når "gjengen" skulle dit, så tenkte jeg "hvorfor ikke stikke innom en tur?". Jeg kom dit og hadde ikke så veldig lyst på øl, men jeg gikk og kjøpte meg en pepsi uansett. Stilte meg i kø i baren og der står det en veldig kjekk gutt. Han smiler:) Så sier han "jeg tror du er før meg, jeg så deg!". wow, tenkte jeg, snill han var da..dåååååååååååån!!

Så går det kanskje et halvt minutt før han smiler til meg å spør "er du her ofte eller?". Jeg begynner å le og tenker at det var en "gammel" en. Men blir litt sjarmert og sier "nei nei, var her forrige torsdag også" *knis**knis*.

"Å ja, for da visste du vell at køa egentlig starter bak meg da? Én øl takk.."

Ingen kommentarer: