lørdag, januar 06, 2007

Schladder

E savna sitatlista i kaffischladder, åg når e ser på sie som tyvlyttet og overheard får e klomp i halsn..dæffør faint e ut at e sku lag mi egen jævla lista over sitat..Dein e rimeli kort, så min læsera (4 i talle) e vælkommen t å kom me bidrag:

  • Marit: Hadde jeg hatt valget mellom å bli voldtatt og å bli drept, så tror jeg at jeg hadde valgt å bli voldtatt.
  • Maria: Hvordan føles det å bli ditcha for ein Harrytur, Caroline?(btw:dein svei faktisk, nå jævli!! å vess du lura på om at e ska nordover i februar så ska e kanskje d..vess e gidd (læs: bi desperat) )
  • Caroline: Du kan bare stå og dra den hvor du står nå!!Kom igjen!! Kunde: HÆ?!? (Om å dra coopkortet gjennom terminalen..)
  • Kunde: HAAAI! Hvithai..Stoooor hai! (tatt ut at setting..domme kunda!)
  • Line: Hyyyysj!!!Jeg har puttet en popcorn i veska mi!(sagt i dæ ho går førrbi kassa på bunnpris..popcorne ha ho rektinok hatt me c heimantifra..)
  • Karins gæærne vænninna: - Den pappesken kan du faen meg bare beholde..smækk!

come on...give me moooore!

2 kommentarer:

Mariaster sa...

[...]
Jente: jeg tror jeg må få litt kustus på deg
Gutt: Hæ? Kustus? Hva er det?
Tre jenter begynner å le
Gutt: Er det sånn som jenter får? Mensen eller no'?

Caroline sa...

Hehe...dn va fin!!