søndag, mars 04, 2007

Moviestar..

D e torsdag åg e førtæll Siri å Jorunn d siste sladdere fra mitt liv. D einna me at dm brast i latter, åg e tok mesjøl i å fnis litt (trist mn saint!). Dm konkludert me at vess d nån gang vart laga film av mitt liv så sku dm var me på å lag dn. Ik særli snilt sagt egentli, mn e tar t stadigehet mesjøl i å befijnn me i særdeles raaaare situasjona, åg e lura på om d e fleir einn me som dagli/ukentli tænk at "dæ hær skjer bære ikke me!!" Førr farsken ta, d ha e jort mange ganga i d siste. D ha gått så langt at "dommebåksn" min ikke eksister længer. E gidd ik mase leksom. Dn e ein konstant påmijnnelse om at skjer teite ting (d som skjer e sælfølgeli ikke min feil..). Maria, e suns kanskje du ska byinn å seinn mld t me om ev flaue episoda sånn at e har ein partner in crime..:)
Filmen ska førræstn heita:
"Menn er fra Mars, Caroline er fra Pluto"

2 kommentarer:

Mariaster sa...

Djises, Carolajn.
Gjør jeg like mange dumme ting som deg?
Tenker jeg liker mange rare ting som deg? ("Det er så DÅRLIG GJORT at Jorunn får seg noe!!") Nei, det gjør jeg nok ikke.

Caroline sa...

hehe...dn hadd e glømt! mn d E dårli jort at Jorunn får c nåkka..muuuhaha