fredag, mai 23, 2008

Long time, no skriving!

Da er bloggen oppe å går igjen, etter et år med avhold. Problemet er at jeg ikke har noe å skrive om, som passer seg på nett riktig nok. Det er eksamenstid. Lesing. Jobbing. BLÆ! Det eneste jeg gleder meg til for tiden er den dagen jeg sitter på flyet nedover til Tyrkia og har skikkelig sommerferie. Jeg hater forresten varme, så ferien blir sikkert bra den. Da jeg ikke har noe å skrive om, faller valge på å lage liste over mine prioriteringer de siste to ukene og den neste uka, i random rekkefølge:
  • Snus.
  • Saft.
  • Home and away!
  • Laste ned musikk.
  • Øl.
  • Lese til eksamen.
  • Gå på do.
  • Facebook.
  • Hårspray.
  • Sol.
  • Promenad.
  • Snakke sjit.
  • Gå i tights.
  • Gå naken.
Yes!that was that, håper du er fornøyd Maria. (Jeg skriver forresten bokmål, wha skjer med det da?)

Ingen kommentarer: