lørdag, juni 10, 2006

Maria...e slit ha e foinni ut!

Kopiert fra Maria..mn søta..e mått rægn ut mine sjansa åg:
Med utgangspunkt i og inspirasjon fra en utregningsmodell utarbeidet av frøken Landa, vil også jeg bedrive litt sannsynlighetsregning for dummies. Hva er sannsynligheten for at jeg får meg noe i løpet av de neste to ukene?

Faktor 1: Alkoholkonsum.

En gjennomsnittelig uke drikker jeg 3 av 7 dager.3 x 2 (som i uker) = 6.Antall alkoholenheter = mange. 6 X mange... Det blir 6 i seg selv. Mæn no i d siste ha e e ikje dråkke på to uke..d bi 0 x 2= 0

Faktor 2: Gutter i nærmeste omgangskrets.
Antall attraktive: 8
Antall pulbare: 4 av 8
Antall uaktuelle: 3 av 12
Antall mulige: 12 av 12.

Sammenlagt: 4 potensielle i nærmeste omgangskrets.

Faktor 3: Type minusfaktor
Ein ailler så lite minusfaktor e at e e heime på ferie i BRønnøysund. Hær e d kun masse eldre eller masse yngre gutta (så fræmt dm ikje e utruli teit å dæffør uaktuell!)Å sia e ikje ha dråkke så masse i d siste ha intimgrænsa mi vårti utvida..YES! Tilsammen blir det omtrent - 9.

Faktor 4: Type plussfaktor
Assa e e jo villi...dæffør dein sannsynlihetsrægninga hær..mæn kræsn..såe +5?

Faktor 5: Åsted
E e fløtta fra Bergen å dein ideelle tafseplassn villan (særli grupperom 1 om e må sei d sjøl..iaillefaill 2base?)så sjansan mine e smååå..! I tillægg e e masse heime lr på tur. På tur va dein siste tafsn min Tinka..d sei væll aillt..-10

Faktor 6: Fysisk tilstand
Ætter ein mnd me eksamen sku main tru at aillt hæng litt på hall 8.. mn i d siste ha e ikje dråkke å fårri på fjeill å tur...d hjælpa væll? Gir mesjøl +4...

Faktor 7: Vanskelighetsgrad.
Dein hær sjønt e ikje masse av..så tallan kain var litt RAR?! MARIA...need help...ha e førrstått dein rætt?
Attraktiv mann: - 7
Mann som ei er ute etter forhold: + 5
Mann som kun er interessert i uforpliktende sex: +6 (e vælga å tru litt bedre om dm...lr?)
Tafs uten påfølgende fylleangst for undertegnede: - 10 (Herregud!!!!)
Sammenlagt: -6

Regnestykket blir slik: 0+4-9+5-10+4-6= -12..HERREGUD!!!
Da -12 delt på sex e -2, så betyr d at e har sjans på to mainnfolk, mæn bi brutalt avvist? ÆSJ ASS!

Mæn vess main ser d på ein ainna måte, så burde sex stå i minus..da d e mangel på sex...-12 delt på -sex bi da 2...2 e bra

Sannsynlihetn førr at e har me dm næste to uken e da 2...ein pr helg?

Konklusjon: eintn så har e me to gang dæm næste to uken...lr så trækkes d i fra to e allerede ha hatt me me...noooooo!!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ehhh.. du? Siden når ble du kresen? KRESEN? DU? Nei, den kjøper jeg ikke!! Muhaha.

Caroline sa...

Muhaha..å dæ kjæm fra d kjære? hihi..Mn ha du nån gang vært i Brønnøysund?Om du ha vært d ha du sjønt min frustrasjon..Æsj Ass!!!FRUSTRERT!!!Mn e har tydlivis to håp da...lr to minus?:S