mandag, juli 10, 2006

Chanti!!Breinn!!


Assa...sæææææriøst? kjærestepræss tell di grader!!
_
E va i trondheim i hælga, å vess du lura på om at e vart påmijnna om at e ik har type å AILLE AINNER RUINT ME E SÅÅÅÅ FØRÆLSKA, så vart e d. Kjaurt nedover me idun å gøril. Gøril sååååå gla førr at ho sku sjå ijæn typen sin som ho ikke ha vært i lag me på fjortn daga, å idun såååå happy førr at typen hænnes kjæm heim om ei uka. Å vess du lura på om at dm snakka om dæm me ein sånn barne "mememe"- stæmme, så jor dæm dæ. Sekkert kjæmpekos førr dm, mn e bi bre deprimert. Koffør sku e leksom tell trondheim?? jo e vella shop på ikea å hm åg var ute å drekk..."big shock".
_
Men d e sku fram tell va at helga va fuillkommen me kjærestepreik/præss/driiiiiiiitt når e åpna mailn min på kveilln. Tækst me bilde ovenførr; D E TILBUD PÅ FORLOVELSESRINGA, "SLÅ TELL". Min første tanke va "å så søtt", neste va "tjuuuuk me!". Ha e sport om å få sånn mail? Ha e kryssa av nån plass at e hadd type å vi tænkt å førlåv oss?Har e type?Har ikke dæ jævla sælskape filter førr kem dm kain seinn tll...Folk ha tatt sjølmord førr mijnner hæts einn dæ dær..!!!snakk om å rakk d på folk...frustrert??AAaaaaaaldri!!

9 kommentarer:

Anonym sa...

Penismisunnelse!!!

Anonym sa...

Carolinster, jeg skjønner at "landet der reinoksen bor" tydeligvis ikke er det rette for deg. Har snakket med en lege om problemet ditt, og han anbefaler følgende kur: Pakk alle sakene dine og ta første fly/buss/bil/høykjerre til Bergen. Deeeeer kommer ALT til å bli MYE bedre. Det er stedet for deg, Carolajn!

Anonym sa...

hehe, cArolajn! æ digger dæ vilt!

Karin sa...

baby, jeg føler med deg. hvis du lurer på om det er etableringshelvete hjemme, så er det det! å jeg er helt enig m marthe! pell deg tilbake til bergen.. fiiine byen! men ble det noe tæfs?

Caroline sa...

Nei vettu va...e ha ik tafsa sia 10 mai, å dn tæll ik eingang!!Dæ mæst patetiske me heile situasjon e faktisk at e tæll kor længe d e sia e ha tafsa!!!!

iiisabell sa...

Tafsa du på bursdagen min? Med kem??? å.. kom på... i brønnen ette Metro, sant? hii.

Caroline sa...

va nok d ja..mn d kom aldri på nå tafselista...ergo: dæ tæll ikke!

Anonym sa...

Faen om det teller! Er klart det teller..,. Du har innrømmet det, så kan ikke lure deg unna nei... møterrom *kremt* to ?

Caroline sa...

haha...møterom 2 tafsn min...nærmar bestemt mine EINASTE (:'() vaktetafs kom på lista...d va nok GA-tafsn min e klart å vri me uinna...snille Guro å Marthe:) ækkelt å tænk på egentli..e ha indirekte tafsa på Løøøørve..!