søndag, august 13, 2006

Lost in a babyboooooooom!

E dæ bære me eller dreia ailt c om onga førr tia?!E bære lura! På ett år så ha samtaleemnan i vennegjængen sakte mæn sikkert førainndra c fra "Åj! hain dr e kjækk...hain ha e tatt lætt" åg "gutta, gutta, gutta" "Dreeeeeeeeeeeeeeeeekk i helga?!?!" tell "Dein ongen va søøøøøt" "graviditet e fint" å "e vell ha onga". KA HA SKJEDD?!? e sjønna dæ ik...greit onga e søt..mn haaaaallo?!Dæm e søt å ha om kanskje 10 år...å d e eitt vældi kanskje åg!
Dessutn går e på gata i Trondheim...trur du faan ik aill e gravid åg?
Gravide folk førrføll me....
Gravide feite kjærringe...
Ida... ka me å lag blogg?

3 kommentarer:

Karin sa...

Baby, jeg føler med deg. Jeg har nå døpt det etablerings-pesten. Det smitter veldig lett blendt stusselige damer!

Mariaster sa...

Noen spesiell grunn til at du fikk en plutselig trang til å etterspørre blog fra Ida midt i babyboomen..? hmm..
Jeg og Isa har tenkt litt på det, og baby hadde faktisk ikke vært så dumt, sånn økonomisk sett.. Deltidsjobb er oppskrytt, jeg skal få meg en baby!

Anonym sa...

Thats the spirit !

Hvess du absolutt vill ha onge e d bere å sei i fra ;)

Så ska vi vel fiks nå :P