mandag, august 07, 2006

Snart Trondheimstudent faktisk!


Jadda...2 daga tll "takeoff"!To daga tell e e student i trheim førr fire år framover. To daga tell e ska lær å bi realfagslærer snart. To daga tell e e i Trondheim istanførr BERGEN! Trur ik d heilt ha gådd opp førr me. Ik før e sett i rottehybel min i Trondheim sentrum å høyr at aille AILLE e på åpningsuka på kvartere..Da slår d me faan me så lyn fra klar himmel at e faktisk e trondhjæmmer å ik bergenser længer!FUCKFUCKETYFUCKFUCKFUCK!
Ja ja..ætter å ha sjønna at e ha jort verdns største feil, så får e bre lev me d...e ska t trondheim, træff brae folk å trives...kom på besøk t bergen å dains flætta av me i brønnen å drekk Hansa..FIN PLAN!
E var litt emosjonell i dag..tok kvarterkorte mitt ut av pængboka..førr første gang sia i vår faktisk. å putta dein i ei minnebok fra Bergen...dein ska voktes me live! uansett...ha gådd ruint me d papirarke i pængboka som ein sikkerhet..som ein "felleskapfølelse" vess du sjønna! mn no e dn assa ute...et fuckings veiskille heita dæ...veiskille tll TRONDHEIM by! Aldri ha e vært så skeptisk tell å fårri dit! E ska bo dr...e kjeinn bre brønnøyværinga dær..å e ska BO dr..BO DR I FIRE ÅR! Fire år e lang ti. På fire år kain du få d type å lag onga..d vell ik e...mn d e vesstnok ailt vænnan mine som e i Trondheim tænk på førr tia..make babies and get married..E bi gæærn..e e så langt uinna dæ dær som overhode muli!
E lika vænnan mine i Bergen...dær va ik d nå tema eingang...dr sku vi var singel, fri å frank, å villi!! (bortsett fra Monica da...mn e e gla i d førrdæ:) )ser e bi nødt t å fijnn me singleikkeverpsjuke vænna i trondheim førr å overlev..lr fijnn me ein værpsjuk mainn å hiv me på bølga! ækkel tanke..mn allikavæll..ein mulihet!
nej æsj..pakk kanskje...kvæl halsn min...
donno..
snakkes!

2 kommentarer:

Mariaster sa...

Caaarolajn! Vi er i samme båt, bare i hver vår by. Jeg vet ikke med deg, men jeg ble kvalm av å lese innlegget ditt. Babybølgen i Trondheim er ei noe for hverken deg eller meg. Vi trenger mjød og mannebein. Og Bergensimpulser.

Anonym sa...

ååå...søtnos! Du kommer sikkert til å trives kjempegodt i Trondheim ;o)Men selvfølgelig dypt savnet bak disken i stjerne. Og i brønnen.. MÅ komme på besøk til oss snarest, caroline (CAROLINE!!)Så snakkes vi vettu. Browniesklemmer M