søndag, november 26, 2006

Frokost!


Et glass vann, et glass melk og ei brødskive me (mmmm...så godt) sjokoladepålegg. Jeg har vært på fylla, og det merkes. Hadde jeg ikke visst bedre hadde jeg gjettet at det i hodet mitt var full isøksekrig akkurat nå!
Gårsdagen var helt krise. Greit? Jeg var i bursdag hos barndomsvenninnen min, og etterhvert ble det ganske ok..Hadde lovt en Å SÅ SAVNET venninne av meg en oppdateringsmelding i løpet av kvelden, type statusmelding, type blir det noe på deg eller?! Etter 1 1/2 minutt hos venninna mi konkluderte jeg med at det utgår med jævlig høye knespark:
" Sjansen førr tafs = NULL!
Drikk øl åg baileys:)
E på koseli pub..disco utgår!
Vil ut å reis:D!!"
Litt bitter?!Aldri! (Dessuten skal vi ut å reise..snart..januar?) Da kvelden gikk i dass for min del, ringte jeg søskenbarnet mitt i ren desperasjon. "KOR E DU?"..3B..OK! Kommer dit og der står mitt "lille uskyldige" søskenbarn med en blondine lettere LIMT til ham. Type; "jeg husker liksom ikke hva jeg heter lengre jeg...knis knis..jeg har liksom to venninner jeg, som jeg har kjent hele livet liksom. Men jeg vet liksom ikke hvem som er hvem liksom liksom liksom. Hun ene heter Siri og hun andre Lene. Men hvem er hvem?"Djiiiises, ta deg ei jævla bolle blondie!
Hvorfor, HVORFOR kan ikke DUMME mennesker (les: blåste blondiner...og ja, fordomsfull!) holde seg HELVETES langt unna meg og MINE?!
Jeg er så lei av at dumme mennesker som egentlig helst burde vært murt inne og aldri sluppet løs blant oss åndelige, normale mennesker, SUGER LIVSLYSTEN ut av meg. Jeg er så lei av at dumme mennnesker tar seg SÅ JÆVLIG til rette!
Jævla dritt kveld!!
Det var siste kveld ute på byen på leeeeenge...veldig lenge. (Med mindre det dukker opp noe...)
Jeg gikk hjem, potte sur. Dråppa nattmaten også (Fant ut at jeg skulle begynne å slanke meg og ta rotta på blondiner som hang seg på slekta mi...dødfødt!). Det som til slutt reddet hele kvelden var en litt oppgitt melding fra snuppa mi:
"Herregud. FIASKO"dritings, fikk med meg to sanger
på konserten og ble fulgt hjem til xxx(!). Så jeg våkna
med støvlettene på, mann på siden og hodepine.Arg"
Fantastisk:)

3 kommentarer:

Mariaster sa...

Djises, venninna di er ei skjøge!

Caroline sa...

ja e veit;)

Anonym sa...

Kongebra, Caroline! I must say..;)