mandag, november 27, 2006

Lureri!

Fra i dag av liker jeg jobben min på Hydro Texaco MYE MYE bedre..gjett hvorfor?!*GlIs*
- Å legge igjen internasjonale meldinger på telefonsvarere klokken 4 midt på svarte natta er utrolig flaut...men jeg begynner faktisk å bli vant til at jeg til stadighet gjør sære ting. Spesielt på natters tid. Huffa!!

Mamma har lagd julekalender til meg:) *Lykkerus* Eneste grunnen til at jeg ikke allerede har spist opp hele greia...er fordi jeg i år skal få tidenes julestemning:)

Uansett...fra i morgen av er går jeg under navnet FRØKEN CAROLINE! Tenk det..refleksvesten, ullsokkene og vinterbuksa er lagt frem. Forberedt for faan. Og jeg liker det! Ikke en dritunge i verden skal få kødde med meg de kommende to ukene..TENK!

GAME ON!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Bokmål, Caroline?? Hva skjeeer med det? :p